Propeller

Tuesday, February 24, 2015

Street Dancer Kreecha Accuses Bling Dawg Of Being Too Mean

After collaborating on a smash hit single and dance titled Kreech, which dominated the airwaves both locally and internationally, dancer Kreecha is now refusing to work with Bling Dawg.

According to Kreecha, Bling Dawg is a miser who refuses to help him better his life.

"Bling Dawg too mean. Him nuh gi whe nutten. Me nuh waan be round a man like dat. A bere $1,000 him waan gi me. Anyting you beg him, him never have dollar yet. Big Christmas come and gone and me nuh see a dollar from him. Me tell him say me want buy a bike and him say him would a put a likkle ting towards it, all now me nuh hear him say nutten else bout dat," Kreech told THE STAR.

Efforts to get a comment from Bling Dawg were futile up to press time last night.

The dancer-turned artiste said the highest sum he has received from Bling Dawg for the few shows they did was $40,000.

"Bling Dawg nah get nuh whole heap a show like dat. The biggest show dem was Chug It and a next show in Arnett Gardens, when him give me a likkle money, me still haffi share it wid the other dancers. From me know myself a $40,000 is the most me ever get fi a show and me haffi share it up. What is $40,000? How me fi mind me yutes wid dat? Me all ask him fi $5,000 fi sort out mi passoprt and not even dat di man nuh help me wid."

Kreech believes that he was the one who resurrected Bling Dawg's dying career and should be compensated accordingly.

"A me bring back Bling Dawg inna dancehall. Nobody never memba him like dat. A we bring him back and him nah do nutten fi we. If we go to a show, Bling Dawg not even waan drop we home, is like him want we walk go home. Not even the taxi fare the man nuh want give we. Him a miser. When me meet Bling Dawg, me not even did know him a who. Right now Bling Dawg a hold me back inna life. Bling Dawg go Trinidad recently and him not even carry me fi we promote the song.

Him carry a next man weh him can send out. Him nuh rate me. Right now, people see me in the streets and a call me Bling Dawg cuz dem nuh know him. A me all mek him get fi go the awards show over the weekend," Kreecha said.

The artiste, who is now being managed by Star$truck Records, is set to release a new single titled Glory, which is aimed at Bling Dawg.

"This song is about getting the glory that we deserve. It's a collaboration with me, Quick Cook and Esco. Bling Dawg a try tek my glory, him a try tek Esco glory because a Esco write and produced the song. Him a try tek Della Danger glory because a Della mek the link for the Kreech collab to be possible and him a try style Star$truck Records because a dem put it together.

Dem need fi chain up back the 'dawg' inna the dark weh him did deh," Kreech said.

No comments:

Post a Comment

Please share your comment in the box provided below