Propeller

Thursday, January 5, 2017

Beenie Man Responds To Alkaline Calling Him A "Instagram BadMan" [SEE PHOTO]



Apparently the war of words between Beenie Man and Alkaline continues to intensify after Beenie leveled accusations against the Vendetta deejay stating that, “Alkaline say him done wid dutty Jamaica, he said it with with his own mouth and refuses to perform on any local stage, yet Jamaican fans are still cheering for him."

On Wednesday evening Alkaline responded via his Instagram account to the veteran entertainer in a very brash and unsavoury manner stating, "Big p***y Beenie me know yuh ? how yuh so lie? Tag him"

The dancehall doctor getting wind of this information wasted no time in rebutting with a very intelligent response labeling Alkaline as an "Instagram Badman"... Beenie wrote ... 

"Mi glad how di artiste hear me. A 2 years now di fans a support him music and cyaa see him. I only hope him do some show now fi spite me and please him fans. Since a deh so di ting reach. Mi please my fans and fi dem pickney fi decades now. Pay my dues and show my respect to the music, musicians, deejays, promoters, patrons and sound system. Music is a service to the fans, not a hype ting. Many artiste come and go and me still deh yah. Unnu tek music fi game? #InstagramBadman ting anuh my style. Him a tek up Matterhorn style fi war pon Instagram? 
Mi just do a bag a show inna December...and tired! 🔥Galliday Bounce
🔥Stone Love Anniversary
🔥GT Taylor Extavaganza
🔥Waterfront
🔥Chug It
🔥 Trailer Load Wednesdays
Me tired and RE-tired! 😂😂 Tell di man sehh me deh pon vacation yah man. Mi a tek a break so me can come back come work fi mi fans dem. Tag him.


No comments:

Post a Comment

Please share your comment in the box provided below